Aika, jota elämme tällä hetkellä, on monella sektorilla ”aika Ukrainan sodan alkamisen jälkeen”. Energiavuosi 2023 oli Suomen energiajärjestelmän kannalta poikkeuksellinen, mutta selvisimme siitä suunnitellusti ja hallitusti. Päästöttömän energiantuotannon määrä kasvoi suuresti ja kruununa tässä voidaan pitää Olkiluoto 3:n käyttöönottoa, jota nimitetään jopa Suomen suurimmaksi ilmastoteoksi.
Sitoutuminen vastuulliseen toimintaan on keskeinen osa Imatran Seudun Sähkön arvoja ja päivittäistä toimintaa. Energia-alan voimakas uudistus kohti hiilineutraalia tulevaisuutta on tätä päivää. Lisäksi jatkamme päivittäistä vastuullista työtä yhteiskunnan hyväksi rakentamalla, ylläpitämällä ja kehittämällä luotettavaa, laadukasta ja toimintavarmaa sähköverkkoa. Myös asiakkaiden syrjimättömyys, kohtuullinen hinnoittelu ja hyvä asiakaspalvelu kuuluvat päivittäisiin vastuullisuustekoihimme.
Sähkönmyynti vastaa sähkönmyyntiliiketoiminnasta ja tuloksesta sekä asiakkuuksista kuluttaja- ja yrityspuolella. Yksikön tehtäviin kuuluvat konsernin sisäisen työnjaon mukaisesti myös markkinointi ja asiakaspalvelu.
Energiapalvelut yksikkö vastaa konsernin sähköenergian mittauksista, mittaustiedon toimituksista sekä laskutuksen toiminnoista. Lisäksi energiapalvelut tuottaa tukipalveluita konsernin muille yksiköille muun muassa back-office-, IT- ja kehitystoimintojen muodossa.
Verkkopalvelut vastaa sähkönsiirrosta ja jakeluverkoston ylläpidosta Imatralla ja sen lähikunnissa. Yksikön tehtäviin kuuluvat verkon suunnittelu, käyttö, kunnossapito ja rakentaminen. Verkkoyhtiö toimii syrjimättömästi verkkoalueen sähkönsiirtäjänä ja palvelee kaikkia alueella toimivia sähkönmyyjiä. Lisäksi yksikkö tuottaa verkonrakennus- ja asennuspalveluja asiakkailleen.
Konsernipalvelut vastaa yhtiön talous-, henkilöstö-, viestintä-, kiinteistö- ja tietohallintopalveluista. Konsernipalvelut hoitaa myös emoyhtiön omistajien osakkeisiin liittyvät asiat. Sisäisinä asiakkaina ovat konsernin tytäryhtiöt ja muut yksiköt.
Asiakaspalvelumme palvelee
puhelimitse/sähköpostitse:
ma-pe klo 9-15
puh. 05 683 5209
asiakaspalvelu@issoy.fi
Maksuneuvonta palvelee laskuihin ja maksamiseen liittyvissä asioissa:
ma-pe klo 8-20
Maksuvalvonta palvelee muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvissä asioissa:
ma-pe klo 8-18
puh. 09 2315 0463
MyRopo-palvelussa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää, tehdä maksusuunnitelman tai ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten. Käytössäsi on ChatBot 24/7. Chat-asiakaspalvelijat: ma-pe klo 8-18 (kuluttajat) ja klo 8-17 (yritykset).
Ilmoita sähkönjakeluun liittyvistä vioista. Palvelemme vuorokauden ympäri.
puh. 050 344 1241
Sähköliittymiin ja sähkönjakeluun liittyvät kysymykset (saatavuus, hintatiedot, tekniset kysymykset), puunkaato- ja mittarointiasiat sekä sähkönkäytön neuvonta:
ma-pe klo 9-15
puh. 05 683 5209 (ajanvaraukset)
suunnittelu@issoy.fi
© 2025 Issoy. All Rights Reserved.