Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse – asiakaspalvelumme on suljettu käyntiasiakkailta remontin takia

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa ainoastaan puhelimitse ja sähköpostitse 27.1.–14.2. Suljemme ovet käyntiasiakkailta kyseisenä aikana toimitalollamme tehtävän remontin takia. 

Palvelemme remontin aikana arkisin klo 9–15:

Meneillään olevat teollisuuden lakot viivästyttävät osaltaan remontin aikataulua, jonka tiedotimme aiemmin toteutuvan viikoilla 5-6. 

MyRopo-palvelussa voit hoitaa maksuasioitasi. MyRopossa käytössäsi on myös ChatBot 24/7, sekä chat-asiakaspalvelijat: ma-pe klo 8-18 (kuluttajat) ja klo 8-17 (yritykset).

Wattis-palvelussamme voit tarkastella tietoja sähkönkulutuksestasi, laskuistasi sekä päivittää asiakastietojasi. Kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen, mutta sitä ei edellytetä jokaisella kirjautumiskerralla.

Katso täältä kaikki yhteystietomme.
Artikkelia päivitetty 5.2.2025.
Jaa somessa