Sähköjen kytkentä ja katkaisu
Sähköjen kytkeminen edellyttää käyttöpaikalla voimassa olevaa sähkönmyyntisopimusta. Saamme sähkönmyyjältäsi tiedon alkavasta sopimuksesta, joten emme tarvitse erillistä ilmoitusta. Sähköjen kytkeminen tapahtuu etänä. Sähköjen kytkeminen toteutetaan arkipäivisin, viikonloppuna sähköjen kytkeminen ei ole mahdollista.
Sähköjen kytkentä on maksutonta, mikäli tilaus on tehty kuluvana päivänä kello 13 mennessä. Pikakytkennästä muuttotilanteessa tai maksuhäiriötapauksissa veloitetaan palveluhinnaston mukainen maksu. Mahdollisissa ongelmatilanteissa kytkennästä tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme, puh. 05 683 5209.
Varmista turvallisuus ennen kytkentää
Saat järjestelmämme kautta tekstiviestin tulevasta sähköjen kytkennästä. Ennen kytkemistä varmista, että kohteessasi ei ole päällä sähkölaitteita, jotka voivat aiheuttaa tulipalon tai sähköiskun vaaran. Tällaisia kohteita ovat esim. liesi tai kiuas, jotka ovat jääneet päälle sähköjen ollessa katkaistuna.
Kun olet varmistanut turvallisuuden ja vastaat tekstiviestiin siinä olevan ohjeen mukaisesti, sähköt kytkeytyvät päälle käyttöpaikallasi. Kytkentää ei tehdä ilman asiakkaan vastausta.
Tekstiviestin sisältö
Saat tekstiviestin numerosta 045 7395 0795. Huomioithan, että viesti ei sisällä pakollisesti klikattavia linkkejä tai henkilö- tai tilitietojen kyselyä.
Tekstiviestin sisältö:
Hei! Sähköverkkosopimuksesi osoitteessa Matti Meikäläisen katu 123 vaatii kytkennän. Varmistathan, ettei kohteessasi ole päällä sähkölaitteita, jotka voivat aiheuttaa tulipalon tai sähköiskun vaaran. Lisätietoja verkkosivuillamme https://www.issoy.fi/verkkopalvelu/ohjeet-ja-palvelut/sahkojen-kytkenta-ja-katkaisu/. Vastaa tähän viestiin K mikäli kytkentä voidaan tehdä. Kytkentää ei tehdä ilman asiakkaan 48 tunnin sisällä lähettämää vastausviestiä. Muuttotilanteessa pikakytkennästä veloitetaan palveluhinnaston mukainen maksu. Tarvittaessa voit soittaa asiakaspalveluumme, puh. 05 683 5209. Ystävällisin terveisin, Imatran Seudun Sähkönsiirto Oy
Sähköjen katkaisu ja kytkentä maksuhäiriöiden vuoksi
Sähköntoimituksen katkaisemiseen johtavia syitä ovat maksujen laiminlyönnit tai huomattavat sopimusrikkomukset. Maksamattomien laskujen takia katkaistu sähkö voidaan palauttaa, mikäli erääntyneet maksut hoidetaan. Maksuasioissa sinua palvelee Ropo. Saamme suoraan Ropolta kytkentäpyynnön, jolloin käyttöpaikalle voidaan kytkeä sähköt.