Ainutlaatuinen asiakaskokemus syntyy asiakkaiden odotusten ylittämisestä yksittäisissä kohtaamisissa. Otamme maaliskuun alusta alkaen käyttöön uuden tavan mitata asiakaskokemusta palvelutapahtumakohtaisesti kehittääksemme toimintaamme ja palveluitamme. Asiakaskokemuksia ja palautteita kerätään Zeffin kyselytyökalulla, joka toimitetaan osalle asiakaspalvelussamme asioineista asiakkaista sähköpostitse tai tekstiviestitse pian palvelutapahtuman jälkeen. Kyselyyn vastaaminen on nopeaa ja vaivatonta. Palautteet kerätään ja käsitellään luottamuksellisesti ja nimettöminä. Toivomme, että asiakkaillamme on aikaa vastata tähän lyhyeen kyselyyn, joka auttaa meitä kehittämään palveluitamme. Sähköpostit tulevat asiakkaille osoitteesta noreply@zef.fi -osoitteesta. Tekstiviestit tulevat Zeffi Test nimellä.
Suoritamme lisäksi perinteisen asiakastyytyväisyyden mittaamisen kaksi kertaa vuodessa sähköpostitse. Kysely lähetetään kaikille asiakkaillemme, joiden sähköpostiosoite on meidän tiedossa. Ensimmäinen laajempi asiakastyytyväisyysmittaus sähköpostitse lähetetään asiakkaille toukokuussa.