Olemme Imatran K-Citymarketissa keskiviikkona 13.5.

Olemme tavattavissa Imatran K-Citymarketissa keskiviikkona 13.5. klo 9–15. Tarjolla on sähkötarjouksia, ja autamme myös uuden Wattis-sovelluksen käyttöönotossa ja käytössä. Mikäli haluat, voit ladata Wattis-sovelluksen valmiiksi puhelimeesi ennen opastusta.

Lue lisää:

Tervetuloa asioimaan kanssamme!

Jaa somessa