Asiakaskokemuksen mittaaminen alkaa maaliskuussa

17.02.2021

Ainutlaatuinen asiakaskokemus syntyy asiakkaiden odotusten ylittämisestä yksittäisissä kohtaamisissa. Otamme maaliskuun alusta alkaen käyttöön uuden tavan mitata asiakaskokemusta palvelutapahtumakohtaisesti kehittääksemme toimintaamme ja palveluitamme. Asiakaskokemuksia ja palautteita kerätään Zeffin kyselytyökalulla, joka toimitetaan osalle asiakaspalvelussamme asioineista asiakkaista sähköpostitse tai tekstiviestitse pian palvelutapahtuman jälkeen. Kyselyyn vastaaminen on nopeaa ja vaivatonta. Palautteet kerätään ja käsitellään luottamuksellisesti ja nimettöminä. Toivomme, että asiakkaillamme on aikaa vastata tähän lyhyeen kyselyyn, joka auttaa meitä kehittämään palveluitamme. Sähköpostit tulevat asiakkaille osoitteesta noreply@zef.fi -osoitteesta. Tekstiviestit tulevat Zeffi Test nimellä. 

Suoritamme lisäksi perinteisen asiakastyytyväisyyden mittaamisen kaksi kertaa vuodessa sähköpostitse. Kysely lähetetään kaikille asiakkaillemme, joiden sähköpostiosoite on meidän tiedossa. Ensimmäinen laajempi asiakastyytyväisyysmittaus sähköpostitse lähetetään asiakkaille toukokuussa.

Häiriökartta

Täältä näet sähkönjakelun häiriöt alueesi sähköverkossa. Kartassa eivät näy asiakkaan omassa verkossa olevat viat.

http://hairiotilanne.voimatieto.fi/iss/frontpage.htm

Wattis online-palvelu

Hoida energia-asiasi kuntoon vaivattomasti verkossa. Tee muuttoilmoitus, sähkösopimus tai vertaile sähkösopimuksia.

https://wattis.issoy.fi

Vikapäivystys 24h

Palvelemme ympäri vuorokauden sähkövikoihin ja sähkönjakelun häiriöihin liittyvissä tapauksissa.

/sahkonsiirto/palvelut/vikapaivystys-24h

Lue SähköSanomat!

Käy lukemassa kuulumisiamme uudistuneesta asiakaslehdestämme!

http://www.sahkosanomat.fi/

Usein kysytyt kysymykset

Osaatko lukea sähkölaskuasi? Tutustu myös muihin usein kysyttyihin kysymyksiin!

/ohjeet-ja-vinkit/usein-kysytyt-kysymykset