Uutiset ja tiedotteet

14.11.2019

Posti- ja logistiikka-alan unionin PAU:n 11.11.2019 alkanut lakko saattaa viivästyttää kirjepostin sekä sähkölaskujen saapumista asiakkaille, joilla on paperilaskutus käytössä.

Marraskuussa viikolla 45 olemme lähettäneet asiakkaillemme laskuja, joista noin 10 000 kpl on lähetetty paperisena. Osalle asiakkaista sähkölaskut löysivät perille ennen lakon alkamista, mutta suuri osa toimituksista viivästyy lakon vuoksi.

11.11.2019

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU käynnistää Postissa laajat lakkotoimet. Lakko alkaa maanantaina 11.11. ja aiheuttaa merkittäviä häiriöitä postinjakeluun koko maassa.

Tiedotamme myöhemmin lisää aiheeseen liittyen.

05.11.2019

5.11. alkaen tekninen asiakaspalvelumme palvelee ajanvarauksella. Ajan voi varata asiakaspalvelustamme numerosta 05 683 5209 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@issoy.fi.

Kiireelliset sähkönjakelussa ilmenevät häiriöt ilmoitetaan vikapäivystykseen puh. 05 683 5490.

Häiriökartta

Täältä näet sähkönjakelun häiriöt alueesi sähköverkossa. Kartassa eivät näy asiakkaan omassa verkossa olevat viat.

http://hairiotilanne.voimatieto.fi/iss/frontpage.htm

Wattis online-palvelu

Hoida energia-asiasi kuntoon vaivattomasti verkossa. Tee muuttoilmoitus, sähkösopimus tai vertaile tuotteita.

http://www.wattis.fi

Vikapäivystys 24h

Palvelemme ympäri vuorokauden sähkövikoihin ja sähkönjakelun häiriöihin liittyvissä tapauksissa.

/sahkonsiirto/palvelut/vikapaivystys-24h

Lue sähköviestiä!

Käy lukemassa kuulumisiamme asiakaslehdestämme!

http://www.iss-sahkoviesti.fi

Usein kysytyt kysymykset

Osaatko lukea sähkölaskuasi? Tutustu myös muihin usein kysyttyihin kysymyksiin!

/ohjeet-ja-vinkit/usein-kysytyt-kysymykset